dinsdag 1 juli 2008

Voorbereidingen voor maandje Japan

Nou, dames en heren,

Nog 3 daagjes voordat ik begin aan een verdiende vakantie. Samen met Vincent verlaat ik maandagochtend de Neerlandsche bodem voor een reis van zeker 16 uur naar de andere kant van de wereld. Wij zullen te Helsinki en Nagoya over stappen, dus het zal ons zeer waarschijnlijk nekken, maar lekker boeiend, daar hebben we een dag extra voor uitgetrokken :)
Ik zal daar ook direct een camera proberen te kopen om zoveel mogelijk vast te leggen op beeld. (Ik zal vooral m'n ogen open houden voor enig Engrish wat ik tegenkom) Of het mij lukt deze ook meteen op mijn blog te plaatsen terwijl ik door Japan trek is een andere vraag, maar ik zal kijken wat ik kan doen. Nu nog laatste biertje pakken met wat vrienden morgen, tas inpakken, on-line inchecken, slaap inhalen en nog wat zooi.

Ik zal wel proberen zo nu en dan een post te maken wanneer ik in Japan ben om toch mijn ervaringen te delen met jullie trouwe lezers. (Jullie zijn wel trouw, toch!?)

Voor zover deze post, tot later!

1 opmerking:

Anoniem zei

Lekker zeg! In Japan op vakantie en ook nog daar studeren. Ben benieuwd naar je avonturen. Veel plezier