vrijdag 11 juli 2008

Note to myself

Ok, te veel te doen, te weinig tijd, haha.
Ik wil even snel een recap maken van wat ik in de laatste 2 dagen heb gedaan, zodat ik daar later nog eens uitgebreid over kan verhalen. En het is voor jullie vast ook leuk om te horen wat ik allemaal heb gedaan.
Nou, De BBQ op de 8e was ERG gezellig. De 9e zijn we door de stad gegaan en allemaal winkelstraatjes en weet ik wat lopen bekijken. Canal City bekeken, daar Yaki-soba gegeten (gebakken noodles), op zoek gegaan naar een camera voor mij, niet gevonden, Ohori-park bekeken, veel water en dat vond ik best fijn, Fukuoka-'kasteel' bekeken, of in ieder geval wat er van over was, winkelstraatjes van Tenjin doorlopen, in de ondergrondse straten Yakitori-don gegeten, ERG lekker, dan later 2 straatjes verwijderd van onze hostel toch EINDELIJK mijn camera gevonden, haha. Plaatjes komen later, geen tijd gehad om ze te uploaden.
De 10e, gisteren, heeft Devran (vriendin die hier in Fukuoka een jaar heeft gestudeerd) ons meegenomen naar vanalles en nog wat. Paul's Place, Fukuoka Tower, Mitsukoshi, goede Ramen (noodle) tent, ijs gegeten en nog meer, maar daarover vertel ik later dus meer.
En hopelijk met plaatjes...

Vandaag gaan we hangen met Simon en daarover horen jullie later meer :)

Signing out,
Felix

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Felix,
hoop dat dit bericht je bereikt. probeer elke dag even in te loggen om te kijken wat je meemaakt.
Zo te lezen wordt er veel gegeten.
Nou veel lieve groetjes en een family hug van je tante.

XXX Arja