dinsdag 24 maart 2009

家族・宮島・成績・音楽祭DVD / Het was een druk maandje

Ok, ik zal eerst even hier een kleine update maken van wat jullie nog kunnen verwachten in de nabije toekomst, want er is ZO veel gebeurd deze maand, dat ik eerst even alles op een rijtje moet zetten en even al mijn data moet ordenen.

Dus mijn ouders, zusje, oom, tante en oma zijn langsgeweest en ik vond het heel leuk om ze mijn stekkie te laten zien, de stad waar ik aan gehecht ben geraakt, de prachtige stekjes in de buurt en natuurlijk ook Hiroshima (Miyajima, foto's komen natuurlijk nog).

Dan heb ik vandaag net mijn cijferlijst teruggekregen en kan zeggen dat ik er erg tevreden over ben, hoewel er 1 C op staat... maar dat was dat vak waar ik bang voor was. En het had erger gekund, natuurlijk, dus ben ik nog blij dat het een C is.
(Zal denk ik ook wel fotootje maken van mijn cijferlijst, is wat makkelijker)
Ik zal wel zeggen dat ik veel A's heb :)

En dan begint natuurlijk ook weer het volgende semester binnenkort. Eerst even placement test doen (en hopelijk in Niveau 7 terechtkomen) en dan gaan we weer even 2-3 maandjes ons best doen en goed Japans leren :) en hopelijk daarna wat te kunnen reizen door het mooie (en dan warme) Japan.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Felix,

en wij vonden het ook erg leuk met jou door jouw stekkie te LOPEN.
We zijn dan ook een beetje afgefallen. Persoonlijk vond ik het heeeeeel jammer dat wij niet langer van Japan konden genieten.
Ik raakte net gewend.
En je was een fantastische gids.
Daar zie ik ook beroepsmogelijkheden.

Het mooiste was nog, jou een tijdje weer om me heen te hebben.
Bedankt voor al je moeite.

Dikke kus
Mama

Anoniem zei

Hoi Felix,
Ik kan niet anders dan je moeder bijvallen. Ik vond het heerlijk je weer even te zien en met je te kunnen praten (face to face). Je had een TOP programma voor ons geregeld. Dank daarvoor.
We spreken elkaar wel weer via Skype.

Groetjes,
Pap

Anoniem zei

Hoi Neefje

Hoor al van je moeder dat je het erg druk hebt met feesten. Ben benieuwd naar wat je allemaal nog meer te vertellen hebt en hoe die foto's er uit zien. Wij hebben in totaal 466 foto's gemaakt, dus als je weer terug bent heb ik nog iets voor je te doen! Grapje ha ha ha

Ook voor je oompje en mij geldt natuurlijk dat wij enorm hebben genoten van alles wat je ons hebt laten zien. Hoop dat we de kans krijgen om nog eens het noordelijke deel van Japan te bekijken. Wie weet! Kom je dan ook mee om te gidsen? Of denk je dat je het na september wel allemaal gezien hebt daar.
Nou, een dikke knuffel van ons (Piet en Arja)

Unknown zei

Hey Mr 蘭学,

Ik zie dat je hele familie op bezoek is geweest in 日本.
Geweldig, om zo de toch-ietwat-culturele-eenzaamheid te doorbreken!

Ben je nog wel eens op MSN?
Het lijkt me cool om een keer bij te praten.

Overigens niet online komen met tegenzin hoor. Vooral met je eigen ding bezig zijn nu! Japan is voor jouw, de komende tijd.

Veel plezier en succes met je studie en exploraties in Nihon!