zondag 12 oktober 2008

カラオケ / Uitgaan enzo




Jaja, hier mijn eerste filmpje uit Japan. Heb ff een rondleiding gemaakt van mijn 'crib'. Hoop dat jullie een beter idee krijgen van hoe alles eruit ziet als je door de ruimte zelf beweegt. (Ik vind dat ook altijd fijner dan foto's)

Vrijdag uitgenodigd om te hangen in een bar (genaamd 'Sex on the Moon'... don't ask) Beetje geluld met Japannertjes, nieuwe vrienden gemaakt (Norio, Alex en Saori), en daarna zijn we doorgegaan naar de Karaoke. Lekker beetje gezongen (het is echt zo veel leuker als er ook Japanners meezijn en Japanse nummers doen), gedronken en lolgetrapt.

Heb ook al wat pasta gekookt voor de verandering en een verDOMT goede Ramen-zaak gevonden. (Ramen = noodle-soep... sortof) Jammergenoeg is die een 15 minuten fietsen verwijderd van waar ik woon...
Dinsdag weer toets en morgen komt Reza langs, genoeg te doen dus en ik houd het hier een beetje bij. Als jullie iets niet begrijpen, of meer willen weten over iets in Japan, vertel het me alstjeblieft, dan heb ik wat om over te schrijven volgende keer :)

Greetz,
Felix

7 opmerkingen:

MJS87 zei

Dude.
Waar is je douche?
Voor de rest ziet het er wel nice uit.

Unknown zei

Indeed, nu je het zegt Maarten. Waar was je jezelf enzo? Toch niet op het dak?
Insightful filmpje verder. "Rijstkoker. Koelkast. Bananen." Film ook je school een keer ofzo, dat lijkt me cool om te zien.

Felix zei

Oh ja, helemaal vergeten. De douches zijn de eerste deur bij de trap op de begane grond. We delen met 15 man 2 douches, maar je hoeft bijna nooit op iemand te wachten want iedereen heeft een ander dagritme :P
Als ik moet wachten dan is dat echt puur toeval en dat heb ik maar 1 keer hoeven doen in de tijd dat ik hier al zit.
Dus ja :)

Unknown zei

Dude, je dakterras is awesome :0

Unknown zei

Oooh, en welke ramion shop was het?

Ik had in Kyoto ook een daaaamn goede gevonden in een zijstraatje ergens. Speelden ze bij die van jou ook jazz muziek?

Kyoto is ramen heaven ᄏᄏᄏᄏ
ᅲ∇ᅲ

Iceman B. zei

w00t! M'n Blogger account werkt weer.
Ik kan dus eindelijk zeggen: Die ramen ziet er LEKKER uit :3

Hf daarzo!

Devi zei

flix >_<
*jaloerss*
k zit weer weg te kwijnen
hier in NL in de kou XD
jij zit daar met lekker weer
(nja zo lijkt t hehe)
have fun babes!