dinsdag 21 oktober 2008

仲間と点数 / Socializen en goede cijfers halen

Ok, wilde even een updateje geven over het leven hier.
Wat dus niet zo boeiend is eigenlijk, haha. Heb wat nieuwe mensen leren kennen en heb 3 toetsen al gehad. (2 daarvan resultaat terug en had een 10 en 9 respectievelijk) Maar het zijn dan ook kleine toetsen die niet al te moeilijk zijn en ook niet zo veel meetellen.
Verder is er op de avond van vrijdag op zaterdag een verjaardagsfeest van twee homies van me (Japanse gozer en Duits meisje, zijn beiden jarig rond vrijdag, dus doen het samen) en ik ben lekker ook uitgenodigd ^^v hell yeah KARAOKE~~!!!!

Oh ja, daarnaast ben ik dus gevraagd om mee te doen met het 'Music Festival by Foreign Students in Kyoto' hier in Kyoto...... obviously... nevermind. ¬ .¬ Ik ben bezig een nummer te maken dat dan misschien gedraaid zal worden en misschien dat ik daar ook een solo-act mag geven als er geen groep is die een bassist of percussionist nodig heeft... Ik zit te denken om misschien gitaar te pakken en 'Een eigen huis' te gaan zingen, HAHAHA! Zou iemand op moeten nemen :P

Maarja, als er weer iets interessants gebeurd horen jullie dat wel... en anders horen jullie dat er niet veel gebeurd, waarschijnlijk.

Groetjes,
Felix

P.S. Oh ja fotootje

PANNENKOEKENNNN!!!! (Of 'Hot Cakes' zoals ze ze hier noemen)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

FELIX IN KYOTO DE GEKSTE~!

VINCEPINS

Unknown zei

Niet eens omurice? Met een beetje een aangebrande onderkant en met lekker dikke ketchup?!

:0


Veel succes met je optreden, haha!