maandag 8 september 2008

't Heerlijk avondje is gekomen

Daar zit ik dan. De laatste nacht hier in Nederland voor een heel jaar, voor mijn laptop deze post te schrijven.
Ik wil in ieder geval nog tegen iedereen zeggen dat ik niet weg blijf natuurlijk :) En een jaar is ook in no-time om. Dat was dit jaar ook, dat zal volgend jaar vast hetzelfde zijn... voor jullie dan, en niet voor mij hoop ik dan maar, haha.
Natuurlijk zal ik deze blog weer bijhouden en als ik mijn Photobucket op orde heb zal ik daar ook weer mijn professionele foto's op zetten.

Ik zal jullie vast missen, wees niet bang ;)

Groeten,
Felix

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Felix,

dit schrijf ik dan nu, jij zit al een uur in het vliegtuig.
Ik hoop zo dat je nog wat slaap te pakken kunt krijgen op je vlucht.
He huis is wel erg leeg zonder jou maar dit hier helpt wel.
We duimen dat alles wat je geregeld hebt ook goed zit en je leuk kamertje hebt.
Ik hoor gauw weer van je.

Knuffels van Mama

Felix zei

Ik ben dan dus aangekomen in mijn hosteltje en zal morgen m'n kamer proberen te bewonen.
De reis ZOOG en heb praktisch niet geslapen. Wel wat gerust op Hong Kong en op de 2e vlucht aangezien de stewardess me wakker heeft moeten maken.
MAAR toch blij hier weer in Japan te zijn, en hoewel het een moeilijk afscheid was, toch lekker weertje hier zal ik maar zeggen.

Ik ga slapen en douchen (niet in die volgorde) want ik ben vies en moe (ook niet per se in die volgorde, maar is praktischer)

Groeten uit Japan,
Felix

Anoniem zei

He Felix,

ondanks al je drempels op je pad toch veilig aangkoemen!
We zijn blij dat te horen.
Laat even horen als je een adres hebt, kunnen we je ook iets toe sturen.
Nogmaals een hele fijne tijd en tot horens.

Klaas en Inge