maandag 15 september 2008

Daar zit je dan in Japan

Heel even snel weer een update vanuit het nog steeds warme Japan.
Ik heb nu mijn kamertje met futon en burea + stoel. Jammergenoeg nog geen internet, dus vandaar dat ik nu ook geen grote post zal maken.
Alles gaat op zich lekker, ik heb twee andere Nederlanders ook al gevonden en met wat Japannertjes en andere buitenlanders gepraat. Reza is ook aangekomen in Japan en ik zal binnenkort ook wel een keertje bij hem langsgaan waarschijnlijk, maar eerst is er morgen de introductieceremonie en de Japanse taaltest!
Nu kijken in welk niveau ik geplaatst wordt :) Liever te hoog dan te laag zeg maar.

Ik zal volgende post ook weer met leuke foto's komen en een tour door mijn kamer geven (als het lukt mijn video's op youtube te krijgen.)

Tot later!
Felix

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Felix,

fijn weer van je te horen. En je e-mail met adres heb ik ook. Maar ik zou je adres ook nog graag voor mij lezerlijk hebben.
Fijn dat je internet krijgt. We willen toch graag vaak van je horen. Oma belt hier ook heel veel of wij al iets nieuws weten.
Dikke knuffels ook van haar.
En de groeten van Gunhild en Michael. Die waren nu zondag eventjes de slaapbank komen halen.
Leuk gebabbeld dan eten bij Ling Hong en om zeven uur waren zij weer weg. Snel maar gezellig.
Tot de volgende keer.

XXX Mama

Anoniem zei

Hoi Felix,

Hè eindelijk bericht van je. Ik wilde al naar je moeder bellen. Alles loopt voorspoedig merk ik. Heel veel succes met de taaltest inderdaad voor jou liever iets te hoog dan naar een laag niveau! Ik duim!!
Veel liefs en knuffels,
Michèle en Wim